მე-6 დღე
გავიხსენეთ წინა დღის მასალა. განვიხილეთ შეფასების ფორმები, ავირჩიეთ ორი შეფასების ფორმა: თანატოლთა ურთიერთშეფასების ფორმა და პრეზენტაციის ჩეკლისტი. პრეზენტაციის ჩეკლისტს გავუკეთეთ ადაპტირება და მოვარგეთ ჩვენს მოსწავლის ნიმუშს. ჩეკლისტის მიხედვით შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რომელიც ავტვირთეთ ღრუბლებში და გავუზიარეთ ტრენერს. განვიხილეთ, რა უნდა ჩაგვეწერა შეფასების მონახაზში. განვმარტეთ თითოეულიმეთოდისა და ინსტრუმენტის გამოყენების მიზანი.
No comments:
Post a Comment